Zagotovo si vsi želimo, da bi lahko za posamezne izdelke in storitve plačali čim manj, kar nam zadnjih nekaj let sploh ni več nedostopno – prodaja online kuponov nam nudi nakupe, o kakršnih smo včasih lahko samo sanjali.

Kaj vse nudi prodaja online kuponov?

Najprej se je pri nas uveljavila prodaja online kuponov za razna potovanja, najem apartmajev in hotelskih sob, torej za kupone s področja turizma, kjer je hitro prišlo do velikega povpraševanja, saj smo Slovenci odkrili, da so turistične storitve po klasičnih cenah dejansko precenjene – če želimo, lahko plačamo veliko manj, saj je vsakemu hotelirju v interesu, da odda sobo vsaj za ceno, ki pokriva stroške, kot pa, da je sploh ne proda. Kmalu se je prodaja online kuponov razširila tudi na druga področja, na primer na aktivnosti za prosti čas, negovalne storitve in negovalne izdelke. Če bi se radi imeli lepo, boste našli množico ponudbe za različne dejavnosti v naravi, pa tudi za zabavišča in športne ter adrenalinske aktivnosti. Z nego telesa ni nič drugače: prodaja online kuponov vam nudi vse od poceni masaže do solarije za porjavite in raznih shujševalnih kur. Prav tako pa ne zaostajajo izdelki, namenjeni lepoti in negi – tako tisti klasični kot tudi takšni, ki so pri nas prava novost in še neuveljavljeni.

Kako koristi prodaja online kuponov prodajalcu?

Kot smo rekli, bolje je prodati za toliko, da se ti pokrijejo stroški, kot pa sploh ne prodati. In poleg tega je treba vedeti, da je prodaja online kuponov lahko tudi odlična promocija – prodajalec si zagotovi, da bo izdelek zaradi cene kupilo veliko ljudi, ti pa ga bodo nato priporočali prijateljem in tako se bo glas širil.

Skrite pasti

Ali lahko prodaja online kuponov izdelek ali storitev tudi razvrednoti? Je lahko izdelek manj cenjen?odvisno, za kakšen izdelek gre. Pri zelo kakovostnih izdelkih in storitvah ne bo prišlo do razvrednotenja – tako kot se na primer mobilnik z jabolkom ne razvrednoti, če ga ponudnik mobilne telefonije nekaj časa ponuja zgolj po sto evrov. Če se bo izkazalo, da izdelek ni »na nivoju«, pa ga gotovo kasneje ne boste mogli prodajati za višjo ceno kot jo je dajal kupon – ljudje bodo raje kupili konkurenčni izdelek.