V kolikor preživite veliko časa v pisarni, je nevarnost bolečin zaradi nepravilne tehnike sedenja. Če ste zaposleni za 40 ur na teden, potem v povprečju presedite približno 1900 ur letno. Če število ur pomnožite s povprečnim številom delovnih let, dobite zadosten razlog za nakup. Bolečine lahko zmanjšate z izbiro primernega stola. Pri izbiri je pomembnih več dejavnikov, kot so višina sedeža, nastavitve sedeža, ledvena opora, naslonjalo, material sedeža ter naslonjalo za roke.

Pisarniški stol mora imeti nastavljiv sedež po višini. Nastavljanje po višini omogoča uporabniku pravilno tehniko sedenja. Pravilna tehnika sedenja ima blagodejne vplive na zdravje posameznika. Ledvena podpora omogoča pravilen položaj hrbtenice skozi celoten čas sedenja. V kolikor je naslonjalo ločeno od sedeža je pomembno, da je nastavljiv po višini. Pri izbiri materiala sedeža, izberemo trpežen material, ki diha.

Pravilna izbira strategije pri nakupu

Za večino delodajalcev predstavljajo ergonomsko oblikovani pisarniški stoli nepotreben stroške. Pravilna tehnika sedenja močno zmanjša bolniški stalež delavca. Delavec mora biti na delovnem mestu čim bolj sproščen. Cene lahko dosežejo vrtoglave vsote, zato je potrebno poiskati alternativne metode nakupa. Če imate možnost se udeležite likvidacije ali odprodaje presežne zaloge trgovcev. Vredno je preveriti aktualne ponudbe. Ne pozabite, da je nakup investicija v zdravje. Pisarniške stole lahko po znižani ceni kupit na javnih dražbah ali licitacijah.

Odlična alternativa je nakup napihljive žoge za sedenje. Žoga je na voljo v različnih velikostih. Izberite primerno velikost glede na vašo višino. Po prvih nekaj dneh, se lahko pojavijo bolečine. Bolečina postopoma izgine, ko se telo navadi na pravilno držo.

Pred nakupom pri prodajalcu preverite možnost vrnitve brez dodatnih stroškov. Na spletu primerjajte različne cene ter preverite mnenja uporabnikov. Pisarniški stoli boljših blagovnih znamk lahko dosegajo vrtoglave cene. V kolikor se med delom v pisarni pojavljajo bolečine, je znesek nakupa naložba v zdravje. Pri boljšemu počutju na delovnemu mestu, je pomembna tudi redna telesna aktivnost.